Merhabalar tekrardan...
Çok uzun zaman oldu, affedersiniz...
Bu sürede ben neler yaptım?
Öncelikle Ekim ayında başladığım İngilizce kursum son sürat devam ediyor. Kısa
zamanda uzunca bir yol aldığımı düşünüyorum. Yani demek istediğim kısaca şu:
artık tek başıma bir restoranta gidip sipariş verebiliyorum, hesabı
isteyebiliyorum ve hatta garsonlarla kısada olsa (5-